Dankort + VISA/Dankort MasterCard VISA

Reklamationer

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Paustian Webshops ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Hvis der reklameres inden for to måneder efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Kontakt os venligst forud for evt. forsendelse, da vi i visse situationer kan være behjælpelige med returneringen af vare.

 

Varen sendes til:

Paustian Webshops ApS

Giesegårdvej 19

4100 Ringsted

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt, samt vedhæfte billeder af reklamationen. Brug gerne vores online reklamations-formular som kan udfylde her.

Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Dine omkostninger til returnering af reklamationer afholdes af Designdelicatessen.

 

Hvornår får jeg svar på min reklamation?
Vi bestræber os på at behandle alle reklamationer hurtigst muligt. Fra vores reklamationsansvarlige modtager besked om din reklamation – til der er en afklaring i sagen, kan du forvente en svarfrist på op til 3 hverdage.

 

Naturlige materialer:

Vi gør opmærksom på, at mange af vores produkter er fremstillet i naturlige materialer, som kræver løbende vedligeholdelse for at bevare holdbarhed såvel som ønsket udseende. Læder og træmøbler kræver særligt en løbende vedligeholdelse, og vil altid patinere gennem brug, ældning samt eksponering for lys, udsving i temperatur mm. Vi anbefaler altid at følge en behandlings- og vedligeholdelsesvejledning passende til det købte produkt.

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr og konto.nr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.