Dankort + VISA/Dankort Mastercard VISA MobilePay

Reklamation

Du kan selvfølgelig altid reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde en beskrivelse af fejlen samt et billede af samme.

Vi tilbyder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. 

 

Hvordan indsender jeg en reklamation?

Som udgangspunkt bedes du sende os en mail på: info@designdelicatessen.com.

Denne mail skal indeholde dit ordrenummer, navn og en detaljeret beskrivelse af rekamationen, samt billeder af det du ønsker at reklamere over. 

Herefter vil vores kundeservice afdeling vende tilbage til dig, hvis du skal foretage dig yderligere. 
Du skal ikke sende varen retur, med mindre vi oplyser dig om dette. 

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Paustian Webshops ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Hvis der reklameres inden for to måneder efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Skal din vare sendes retur - refunderer vi rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Kontakt os venligst forud for evt. forsendelse, da vi i visse situationer kan være behjælpelige med returneringen af vare.

 

Varen sendes til:

Paustian Webshops ApS

Designdelicatessen

Giesegårdvej 19

4100 Ringsted

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge din mail, samt dit ordrenummer. 

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Dine omkostninger til returnering af reklamationer afholdes af Designdelicatessen.

 

Hvornår får jeg svar på min reklamation?
Vi bestræber os på at behandle alle reklamationer hurtigst muligt. Fra vores reklamationsansvarlige modtager besked om din reklamation – til der er en afklaring i sagen, kan du forvente en svarfrist på op til 3 hverdage.

 

Naturlige materialer:

Vi gør opmærksom på, at mange af vores produkter er fremstillet i naturlige materialer, som kræver løbende vedligeholdelse for at bevare holdbarhed såvel som ønsket udseende. Læder og træmøbler kræver særligt en løbende vedligeholdelse, og vil altid patinere gennem brug, ældning samt eksponering for lys, udsving i temperatur mm. Vi anbefaler altid at følge en behandlings- og vedligeholdelsesvejledning passende til det købte produkt.

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr og konto.nr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.